De website, ook wel de uitvalsbasis van je online zichtbaarheid. Een portal om beter te verbinden met je doelgroep(en) of betrokkenen. Prikkelen, boeien met waardevolle content. Informeren, overtuigen en de interactie aan gaan, dat is toch wat je wilt? Wij zijn ons hiervan bewust en gaan zorgvuldig om met het proces van webdesign: de realisatie van een heldere en pakkende websites en / of portals die het verhaal goed vertellen of bedrijfsprocessen verder brengen.

Webdesign met WordPress

Voor de bouw gebruiken wij in de meeste gevallen het WordPress platform. Het platform behoort tot de populairste open source content management systemen (CMS), heeft ongekend veel (standaard)functionaliteit, bewezen technologie, is gemakkelijk in gebruik én betaalbaar. Waar nodig gecombineerd met maatwerk componenten.

Begeleiding (complexere) web-trajecten

Naast WordPress webdesign begeleiden we op interim basis ook (complexere) web-trajecten bij klanten als productowner / tijdelijke medewerker. De keuze voor het in te zetten ontwikkelplatform is hierin nader te bepalen en afhankelijk van de behoeften, wensen en opdracht eisen. In bijna alle gevallen vastgelegd in een door ons opgesteld functioneel ontwerp.

Flexibel bij gebrek aan capaciteit

Gemakkelijk bij te schakelen bij gebrek aan tijd en capaciteit. Daar vormen wij vaak een goede schakel tussen alle betrokkenen vanuit zowel de opdrachtgever als de opdrachtnemer kant.

Blik op web

Dat men onderweg en overal op internet zit, is niets nieuws. Waar wel veel MKB-bedrijven mee achterblijven is het aanpassen van de site op het mobiele internet. Het aanpassen van de site naar mobiel internet is “responsive webdesign”, dat wel zeggen dat de site zich aanpast naar het type apparaat waarmee er naar de site gegaan wordt. Dat is één van de actuele onderwerpen als het gaat om webdesign. Vanuit Buro Online zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en technieken. Hierdoor zijn we in staat de boodschap van organisatie op de meest doeltreffende wijze over te brengen op de bezoekers.

(ONLINE) MARKETINGCOMMUNICATIE

Wacht! We zijn er nog niet. Het is meer dan een mix van content, design en techniek. Je doelgroep moet er ook naar toe. Met de aandacht die het verdient komt de traffic vanzelf. Een combinatie van factoren met als resultaat kwalitatief de juiste bezoekers. Middelen als social media, nieuwsbrieven en SEO-optimalisatie zorgen voor traffic.  Waar wil je naar toe met je bedrijf? Bijvoorbeeld meer naamsbekendheid of meer verkopen?Wat is je doel? En wie is je doelgroep? Belangrijke input voor de invulling van (online) marketingcommuncatie. De juiste mix aan middelen met een passende boodschap, voor op het juiste moment…

Cases

Wat klanten zeggen

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie