“Onderhoud aan woning voor een vast bedrag per maand”

Kai Schadeherstel // kai is de eerste hulp voor particulieren bij woningschade en onderhoud tegen realistische kosten en staat 24/7 voor u klaar!

Case

De ontwikkeling van de nieuwe responsive (WordPress)website, gemakkelijk doorzoek- en navigeerbaar.  Een helder aanbod, vormgegeven in een menu-kaart met beschikbare abonnementen. Om bezoekers te triggeren is de homepage als one-pager opgebouwd welke de calamiteiten uitlicht om, in het geval van nood, kai voor in te schakelen.

Voor bezoekers

Een website is ingericht om de bezoeker te begeleiden tot het maken van een afspraak en/of contact-, informatieverzoek. Om de bezoeker te informeren over het aanbod aan abonnementen en voor noodsituaties snel te weten te komen waarvoor en hoe ze in contact kunnen komen met kai. 

Een opgefriste website in woord en beeld, aangevoerd door een voor kai ontwikkelde huisstijl vormt het uitgangspunt. Een goede indruk begint met de goede beleving op afstand. Een website die het verhaal goed vertelt van: wat, waarom, voor wie, wanneer, waar en hoe. Door het gebruik van WordPress kan er gemakkelijk via het CMS de content worden onderhouden.

Marketingcommunicatie aandacht

kai is een nieuwe speler, een nieuw merk. Voor een stukje aandacht is er voor gekozen om verschillende materialen te ontwikkelen. Naast de website is er een ontworpen (A5), met een pitch & aanbod van kai, welke gemakkelijk ingestoken of achtergelaten kan worden. Via een Facebook campagne in combinatie met een persbericht wordt de doelgroep bewust gemaakt van het bestaan van kai.

Resultaat

  • Een heldere compacte website met een duidelijke navigatie. Gemakkelijk overal én vanaf elk  device te raadplegen.
  • Een duidelijke branding
  • Awareness voor kai als nieuw merk
KLANT Kai schadeherstel
OPDRACHT Webdesign, huistijl, marketingcommunicatie (leaflet, PR, Facebook campagne)